Zo maak je een rapportage van je taken.
Alle taken
In Alle taken heb je de mogelijkheid om te filteren. Zo kan je filteren op Medewerkersgroep, Categorie, Status en/of Datumbereik.
Bij 'Medewerkersgroep' filter je op alle medewerkers of ingestelde middelengroepen.
Bij 'Categorie' filter je op alle categorieën of ingestelde categorieën.
Bij 'Status' filter je op de status van de taak; open, te laat of afgerond.
Bij 'Datumbereik' selecteer je de data waarvan je de taken wilt zien.
Overzicht taken
In het Overzicht taken zie je alle taken. Via 'Zoeken' kan je zoeken op een specifieke taak.
![]() | Via 'Exporteren' kan je een Excel of CSV downloaden of het overzicht printen of kopiëren. |
Status taken
![]() | Open |
![]() | Te laat |
![]() | Afgerond |
Overige knoppen
![]() ![]() ![]() ![]() | Via 'Nieuwe categorie' maak je een nieuwe naam aan voor een categorie die je kan gebruiken voor meerdere taken. Via 'Nieuwe taak' maak je een nieuwe taak aan. Via 'Categoriegroepen' kun je meerdere categorieën met elkaar koppelen. Via 'Categorieën' kun je aangemaakte categorieën bewerken of verwijderen. |
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren