Rapportages - Taken - introductie

Gewijzigd op Mon, 17 Apr 2023 om 05:45 PM

Zo maak je een rapportage van je taken. 


Alle taken

In Alle taken heb je de mogelijkheid om te filteren. Zo kan je filteren op Medewerkersgroep, Categorie, Status en/of Datumbereik.


Bij 'Medewerkersgroep' filter je op alle medewerkers of ingestelde middelengroepen. 

Bij 'Categorie' filter je op alle categorieën of ingestelde categorieën. 

Bij 'Status' filter je op de status van de taak; open, te laat of afgerond.

Bij 'Datumbereik' selecteer je de data waarvan je de taken wilt zien. 


Overzicht taken

In het Overzicht taken zie je alle taken. Via 'Zoeken' kan je zoeken op een specifieke taak.

Via 'Exporteren' kan je een Excel of CSV downloaden of het overzicht printen of kopiëren.


Status taken

Open

Te laat

Afgerond


Overige knoppen

Via 'Nieuwe categorie' maak je een nieuwe naam aan voor een categorie die je kan gebruiken voor meerdere taken. 


Via 'Nieuwe taak' maak je een nieuwe taak aan. 


Via 'Categoriegroepen' kun je meerdere categorieën met elkaar koppelen. 


Via 'Categorieën' kun je aangemaakte categorieën bewerken of verwijderen. 



Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren