Opleidingsplatform is de schakel in opleidingen voor grote transportbedrijven, opleiders en logistieke opleidingscentra. Met Opleidingsplatform werk je met zelf gekozen regionale opleiders om gezamenlijk grote transportbedrijven te bedienen in logistiek gerelateerde opleidingen.

In dit kennisbankartikel word je op weg geholpen om de eerste instellingen binnen het platform in te stellen.

Via instructievideo


Aanmaken gebruikers

Bij het aanmaken van jouw omgeving wordt er standaard een account voor de hoofdgebruiker aangemaakt. Hierna kun je zelf accounts aanmaken voor de gebruikers binnen jouw omgeving.

Om een gebruiker aan te maken klik je links bovenin het scherm op de naam van jouw organisatie.

Kies hier voor de optie Beheer > Instellingen om het scherm van de algemene instellingen te openen.

In de algemene instellingen heb je een vijftal opties. Om gebruikers aan te maken klik je op de optie “Contactpersonen”.

Het scherm van de contactpersonen toont een overzicht van de contactpersonen binnen jouw omgeving. Klik op de knop “+ Nieuw contactpersoon” rechts onderin het scherm als je een nieuwe gebruiker wilt aanmaken.

Wanneer je de informatie van de nieuwe gebruiker invult, hoef je alleen de naam en het e-mailadres invullen. De rest van de velden zijn optioneel.

Instellen notificatieadres

Het Opleidingsplatform maakt gebruikt van mailnotificaties. Dit zijn notificaties die worden verstuurd wanneer een opdracht wordt aangemaakt, gewijzigd of andere zaken die jouw aandacht vereisen.

Je ontvangt mailnotificaties door een algemeen e-mailadres in te stellen. Dit doe je door naar de algemene instellingen te gaan.

Kies hier vervolgens voor de optie “Algemeen” om een e-mailadres in te stellen.